چگونه سریعتر از امنیت فرودگاه TSA عبور کنیم

چگونه سریعتر از امنیت فرودگاه عبور کنیم

چگونه سریعتر از امنیت فرودگاه TSA عبور کنیم

خط امنیتی فرودگاه آخرین جایی است که چمدان‌هایتان را زیر و رو میکند. شما میتوانید قبل از ترک خانه هوشمندانه برنامه‌ریزی کنید و سیستمی برای خود بسازید تا بتوانید امنیت فرودگاه را سریع‌تر رد کنید.
به عنوان مسافران کهنه کار، ما میدانیم که عبور از خط امنیت حمل و نقل (TSA) یکی از دردسرهای مهم در زمان سوار شدن به هواپیما میباشد.

چگونه سریعتر از امنیت فرودگاه TSA عبور کنیم
نکات زیر را در نظر بگیرید و دفعه بعد که پرواز میکنید، امنیت فرودگاه را سریعتر و آسان تر رد کنید.

چمدان خلبانی چرخدار فیلا مدل F435
1. قبل از رسیدن به طور مناسب آماده شوید

به خاطر داشته باشید همه چیز در زمان رسیدن شما به فرودگاه شروع میشود. عبور سریع از امنیت به آمادگی برای هر یک از جنبه‌های فرآیند غربالگری و دانستن اینکه چه چیزی می‌توانید در هواپیما بیاورید به‌گونه‌ای است که با مشکلات غیرمنتظره‌ای مواجه نشوید، در نتیجه تضمین می‌کند که سریع‌تر و کمتر دچار مشکل شوید.

ارسال چمدان از قبل باعث صرفه جویی در زمان میشود که سفر شما را از طریق TSA بسیار سریعتر میکند. با استفاده از سیستمهای ارسال، چمدان‌ها را زودتر از موعد ارسال کنید، از انبوهی از دردسرها و هزینه‌های اضافی برای چمدان صرفه‌جویی خواهید کرد. سپس می‌توانید در هنگام خروج از خط عبور کنید تا کیفتان را چک کنید و برای امنیت مستقیم بروید.
اگر نمی‌توانید چمدان‌های خود را زودتر از موعد ارسال کنید، محدودیت‌های چمدان را برای شرکت هواپیمایی خود سه بار بررسی کنید و همه چیز را در یک کیف دستی ببندید.

نکته تخصصی سفر: وسایل و هدایای خود را به هیچ عنوان در بسته های مختلف نپیچید زیرا امنیت فرودگاه ممکن است اصرار داشته باشد که آنها را باز کند و باعث تاخیر شما شود.

2. مدارک خود را آماده کنید

ممکن است در زندگی روزمره خود مشکلی برای نگه داشتن گواهینامه خود نداشته باشید، اما چیزی در شلوغی فرودگاه وجود دارد که اغلب منجر به از دست دادن مدارک مهم میشود. کیف پول را در جیب کت قرار دهید. به محض ورود به خط امنیتی، کارت پرواز و شناسه خود را آماده کنید. یک کیف پول به شما کمک می کند تا موارد مهم را جدا نگه دارید.

3. اسکن امنیتی خود را انجام دهید

خط کوتاه همیشه به معنای خط سریع نیست. به نوع افرادی که در هر صف منتظرند نگاه کنید، نه تعداد آنها. ممکن است یک دوجین تاجر از طریق امنیت بسیار سریعتر از دو خانواده با فرزندان خردسال یا یک گروه گردشی متشکل از سالمندان حرکت کنند. فقط این معادله را به خاطر بسپارید: یک کالسکه کودک برابر با چهار مسافر معمولی است.

در اینجا یک نکته سریع دیگر برای عبور سریع از TSA وجود دارد: خطوط اسکنر منتهی به چپ یا راست را هدف بگیرید. بیشتر مسافران معمولی و جدید فقط مستقیم جلو می روند و در نتیجه مدت بیشتری منتظر میمانند.

4. لباس بپوشید: جوراب بپوشید و کفش بپوشید

این ضرب المثل را به خاطر بسپارید، “برای شغلی که دارید لباس نپوشید، برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید؟” خوب، برای مدت کوتاهی که از امنیت عبور می کنید، شغلی که می خواهید این است که در سریع ترین زمان ممکن وارد و خارج شوید. علاوه بر اصول اولیه، جواهرات، کمربندها، تلفن های همراه و غیره را در دستمال خود نگه دارید. بهتر است از کیسه های بسته بندی استفاده کنید تا وسایل کوچک خود را حتی قبل از رسیدن به خط امنیتی سازماندهی کنید.

برای عبور از ردیاب های فلزی در بیشتر فرودگاه ها همچنان باید کفش های خود را در بیاورید، بنابراین آن صندل ها را کنار بگذارید و کفش بپوشید. این نه تنها بهداشتی تر است، بلکه برای شما ایمن تر است . هنگام سوار شدن به هواپیما و مواجهه با دمای سرد در حین پرواز، داشتن جوراب نیز عالی است.

5. مانند یک حرفه ای بسته بندی را باز کنید

تمامی لوازم و وسایل خود را بصورت جدا گانه ، مثلا آرایشی- بهداشتی و …. دسته بندی و بسته بندی کنید . سعی کنید از بسته بندی های روشن استفاده کنید.
از قراردادن لوازم و وسایلی که حمل آنها غیر مجاز است خودداری کنید تا زمان شما جهت خروج آنها از ساک تلف نشود.

6. وسایل الکترونیکی و شخصی خود را به TSA-FRIENDLY تبدیل کنید

لوازم الکترونیکی و سیمها و باتریها را در چمدان قراردهید و برای بردن لوازم ضروری به داخل هواپیما از کیف های مخصوص استفاده کنید.
مثلا برای بردن لپتاپ به داخل هواپیما از کیفهای لپتاپی استفاده کنید و همچنین برای بردن دوربین DSLR خود از کیف مخصوص دوربین استفاده کنید.
سعی کنید تا حد امکان لوازم و باتری و کابلها را در داخل چمدان قرار دهید و از بردن آنها به داخل هواپیما خودداری کنید.

7. خدمات تسریع شده ممکن است ارزشش را داشته باشد

برخی از خطوط هوایی یک خط امنیتی تسریع شده برای مسافران کلاس فرست یا ارتقا یافته ارائه می‌کنند که می‌تواند در زمان عجله ارزش داشته باشد. شما میتوانید از این امکانات و خدمات برای عبور راحت تر و سریعتر از TSA فرودگاه استفاده کنید.

8. وقتی شک دارید، قانون طلایی را رعایت کنید

مودب باشید . به یاد داشته باشید که TSA بیش از دو میلیون نفر را هر روز غربالگری می‌کند و برای هیچ‌کسی تفاوتی قائل نمی‌شود. همه چیز را دوستانه و در دسترس آنها قراردهید.

نکات لحظه آخری چگونه سریعتر از امنیت فرودگاه TSA عبور کنیم :

• آب خود را بنوشید!
• پاسپورت/شناسنامه و بلیط خود را با استفاده از کیف پول مسافرتی آماده کنید.
• وسایل شخصی و کیف دستی خود را روی تسمه نقاله قرار دهید.
• اکنون از سر تا پا اسکن بدن را انجام دهید.
• لپ‌تاپ شما باید آن را به راحتی در یک کیف لپ‌تاپ با دسترسی آسان قرار دهید.
در نهایت، منتظر بمانید تا اقلام شما از تسمه نقاله عبور کنند و سپس تمام مسیر را از طریق امنیت طی کنید.
سپس وارد هواپیما شوید و از سفر خود لذت ببرید ….

منبع : ایگل گریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی‌ها