کوهنوردی

کوله پشتی لپتاپ نیلپر توریستر
کوله پشتی روزانه نیلپر

کوله پشتی کوهنوردی و کمپینگ

انتخاب کوله پشتی مناسب برای کوهنوردی می‌تواند بسیار مهم باشد. در زیر، به برخی از نکات مهم در انتخاب کوله پشتی کوهنوردی اشاره شده است:

ظرفیت و اندازه:

ظرفیت کوله‌پشتی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید تمام وسایل کوهنوردی خود را در آن جای دهید. برخی از عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از: مدت زمان سفر، نیاز به آب و غذا، لوازم شخصی، لباس‌ها و تجهیزات ورزشی. همچنین، اندازه کوله پشتی باید با قد و ساختار بدن شما سازگار باشد.

سیستم پشت کوله:

سیستم پشت کوله پشتی بسیار اهمیت دارد. باید دارای پد‌های فشرده و محکم باشد که به شما امکان جابجایی راحت و توزیع مناسب وزن را بر روی پشتتان بدهد. سیستم تهویه نیز برای جلوگیری از عرق کردن بیش از حد در طول فعالیت کوهنوردی مهم است. همچنین دارا بودن استراکچر فنری فلزی و یا پلاستیکی در پشت کوله پشتی به کاهش فشار و حمل راحت کمک خواهد کرد.

تنظیمات و راحتی:

کوله پشتی باید قابلیت تنظیم به اندازه و شکل بدن شما را داشته باشد. بندهای قابل تنظیم بر روی شانه‌ها، سینه، کمر و کمربند شکم باید وجود داشته باشد تا بتوانید کوله پشتی را به‌طور صحیح به بدن خود بچسبانید و وزن را به طور متوازن توزیع کنید. بندهای مرکز ثقل شانه و کمر میتوانند برای کاهش فشار در زمان حمل بسیار مواثر باشند.

مقاومت در برابر آب:

در کوهنوردی، ممکن است با شرایط آب و هوایی مرطوب مواجه شوید. بنابراین، بهتر است کوله پشتی شما دارای پوشش ضد آب یا حداقل قابلیت مقاومت در برابر رطوبت را داشته باشد تا محتویات داخلی آن محافظت شود.

جیب‌ها و محفظه‌ها:

کوله پشتی باید دارای جیب‌ها و محفظه‌های متنوعی باشد که به شما امکان مرتب‌سازی و دسترسی آسان به وسایل را بدهد. جیب‌های خارجی و داخلی، جیب سیستم هیدراتاسیون برای حمل آب، و جیب‌هایی برای لوازم شخصی و ابزارهای کوچک.

مقاومت و دوام:

کوله‌پشتی باید از مواد مقاوم ساخته شده باشد. مواد مانند نایلون و پلی‌استر معمولاً برای ساخت کوله پشتی کوهنوردی استفاده می‌شوند. همچنین، دوخت و اتصالات باید قوی و محکم باشند تا بتوانند با شرایط سخت و استفاده متعدد مقاومت کنند.

وزن:

در کوهنوردی، هر گرم اهمیت دارد. بنابراین، بهتر است کوله پشتی با وزن کمی انتخاب کنید، اما بدون اینکه کیفیت و مقاومت آن کاهش یابد.

بندها و قفل‌ها:

بندها و قفل‌های قوی و ایمن برای کوله پشتی بسیار اهمیت دارند. آنها باید به شما امکان بدهند کوله پشتی را به خوبی بسته و جلوی سرقت محتویات را بگیرند.

برند و کیفیت:

انتخاب یک برند معتبر و مطرح در زمینه کوله پشتی کوهنوردی می‌تواند تضمینی برای کیفیت و عملکرد محصول باشد. مطالعه نظرات و بررسی‌های دیگران نیز می‌تواند به شما در انتخاب کوله پشتی مناسب کمک کند.

امکانات اضافی:

برخی از کوله‌ها دارای امکانات اضافی مانند حامل‌های قابل تنظیم برای قلاب کارابینر، حمل دستگاه‌های الکترونیکی، پوشش‌های بارانی یا چتر  و غیره هستند. در نظر داشته باشید که کدام امکانات برای شما ضروری است و به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

با توجه به این نکات که توسط تجربه تیم بای‌کیف در این سالها ارائه شده است، انتخاب کوله پشتی کوهنوردی مناسب برای شما می‌تواند آسان شده و تجربه کوهنوردی شما را بهبود بخشد.

کوله پشتی های ساده

فروش کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی های نیمه حرفه‌ای

کوله پشتی های فنر دار / حرفه ای

بررسی تاثیر و فواید کوله‌های فنردار

فنرها در کوله‌ پشتی کوهنوردی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. آنها به عنوان قسمتی از سیستم پشتی کوله‌پشتی استفاده می‌شوند و تاثیرات متعددی دارند. در ادامه، تاثیرات اصلی فنرها در پشت کوله پستی کوهنوردی را بررسی می‌کنیم:

 

ساختار فنری پشت کوله کوهنوردی

نکته پایانی

فروش کالاهای برند نیلپر توریستر در بای‌کیف به صورت نقد و همچنین اقساط با استفاده از سیستم اعتباری اسنپ‌پی امکان‌پذیر است. تحویل تمامی کالاها به صورت روزانه و در کمترین زمان ممکن می‌باشد. تمامی چمدان‌ها دارای گارانتی 18 ماهه می‌باشند و جهت مراجعه به واحد گارانتی همراه داشتن اصل برگ گارانتی که در داخل چمدان بوده و فاکتور ارسالی به ایمیل خریدار در زمان خرید از سایت الزامی می‌باشد.